Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Μπορώ να κάνω παραγγελία στο kylix.gr χωρίς να έχω προηγουμένως ανοίξει λογαριασμό (account);

Και βέβαια μπορείτε, αρκεί να καταχωρηθούν σωστά τα στοιχεία σας, τα οποία στη συνέχεια φυλάσσονται από εμάς με ασφάλεια. Ο λογαριασμός χρειάζεται (κυρίως) για να μπορούμε στη συνέχεια να επικοινωνούμε μαζί σας με τα τακτικά μας newsletter ή με έκτακτα ενημερωτικά σχετικά με νέες αφίξεις, προσφορές κλπ.

Ποιους τρόπους έχω στη διάθεσή μου για να παραγγείλω από το kylix.gr;

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσα από το μηχανισμό της ιστοσελίδας, όπως επίσης και μέσω email στη διεύθυνση [email protected] αλλά και μέσω τηλεφώνου, καλώντας το 210-7242217.

Ποιες ώρες μπορεί κανείς να κάνει παραγγελία από το kylix.gr;

Ως ηλεκτρονικό κατάστημα, το kylix.gr είναι προσβάσιμο 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Ωστόσο, η τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με το κατάστημα είναι εφικτή εντός των ωρών 10:00π.μ, εως 22:00μ.μ, καθημερινές και Σάββατα, εκτος απο Ιουλιο και Αύγουστο.

Το θερινό ωράριο λειτουργίας/παραγγελιών ποιο είναι;

Κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο οι ώρες λειτουργίας μας είναι 10:00πμ με 21:00μμ για τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή, και 10:00πμ με 20:00μμ για τις ημέρες Δευτέρα και Τετάρτη. Το Σάββατο το ωράριο λειτουργίας μας είναι 10:00πμ με 18.00μμ.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορες επιλογές πληρωμής των παραγγελιών σας, όπως με πιστωτική κάρτα, χρησιμοποιώντας το Paypal, με αντικαταβολή κατά την παράδοση, καθώς και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση κάθε παραγγελίας γίνεται εφόσον έχει γίνει εξόφληση (ή έχουμε επιβεβαίωση της κατάθεσης στον τραπεζικό μας λογαριασμό) τόσο για το συγκεκριμένο είδος, όσο και για τα έξοδα μεταφοράς.

Με ποιόν τρόπο ή τρόπους θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας μου;

Ανάλογα με την διεύθυνση που αναγράφεται στην παραγγελία σας, η παράδοση των παραγγελιών γίνεται είτε από υπάλληλό μας με ίδιο μέσο, είτε με συνεργαζόμενη υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), είτε μέσω πρακτορείου/ταχυδρομείου, σε ειδικές περιπτώσεις. Επιπλέον, έχετε πάντα την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα της Κάβας KYLIX στο Κολωνάκι (Καρνεάδου 20 / 210-7245143), κατόπιν συνεννοήσεως, χωρίς χρέωση.

Αν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή αφού παραλάβω την παραγγελία μου, τι γίνεται;

Θα κάνουμε ευχαρίστως οποιαδήποτε αλλαγή, σε περίπτωση οποιουδήποτε ελατώματος στο προϊόν ή στη συσκευασία του. Σε μία τέτοια περίπτωση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, προκειμένου να δρομολογηθεί είτε η αντικατάσταση του προϊόντος, είτε η επιστροφή των χρημάτων με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα (όχι σε μετρητά).

Οι συναλλαγές μου με το kylix.gr είναι ασφαλείς;

Οι χρηματικές συναλλαγές με το ηλεκτρονικό κατάστημα kylix.gr γίνονται είτε μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (Τράπεζα Πειραιώς) είτε μέσω της Αμερικάνικης εταιρείας PayPal Inc. Η ασφάλεια των συναλλαγών διασφαλίζεται με ευθύνη και με τους όρους των συγκεκριμένων οργανισμών.

Τα προσωπικά μου δεδομένα που χρησιμοποιώ στις συναλλαγές μου με το kylix.gr είναι ασφαλή;

Η συλλογή προσωπικών στοιχείων από το ηλεκτρονικό κατάστημα kylix.gr γίνεται αποκλειστικά με γνώμονα την ενημέρωση και βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών του. Η εισαγωγή των στοιχείων αυτών από τον πελάτη στον ιστοχώρο kylix.gr συνιστά έγγραφη συγκατάθεση για την χρήση τους με αυτό τον σκοπό. Η εταιρεία δεσμεύεται ότι δεν θα ενοικιάσει, πωλήσει ή προωθήσει τα στοιχεία αυτά προς οποιονδήποτε τρίτο για κανένα λόγο.

Μπορεί η παραγγελία μου να αφορά σε δώρο;

Και βέβαια – η Κάβα KYLIX ειδικεύεται στο δώρο (προσωπικό ή εταιρικό) και διαθέτει έναν από τους δημοφιλέστερους καταλόγους δώρων της αγοράς. Εσείς διαλέγετε το δώρο που θέλετε (ή φτιάχνετε το δικό σας), μας δίνετε τη διεύθυνση του παραλήπτη και το ευχετήριο μήνυμά σας και εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα.

Ποιοι είναι οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών;

Εφόσον το προϊόν της παραγγελίας σας εμφανίζεται ως «διαθέσιμο», τότε θα παραδοθεί εντός 2-3 εργάσιμων. Αν η παραγγελία γίνει μέχρι τις 14.00 το μεσημέρι, υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης με επιπλέον χρέωση.

Τα έξοδα μεταφοράς ποια είναι;

Τα έξοδα μεταφοράς κυμαίνονται ανάλογα με την γεωγραφική θέση της διεύθυνσης παράδοσης. Η εταιρεία μας, ωστόσο, καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε η επιβάρυνση να είναι σε απόλυτα ανταγωνιστικά επίπεδα. Το ακριβές κόστος υπολογίζεται αυτόματα στο τελικό στάδιο της παραγγελίας σας, με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα του παραλήπτη. Σημειώνεται, πάντως, ότι σε παραγγελίες άνω των €60, η παράδοση εντός Αττικής γίνεται χωρίς χρέωση. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας (Καρνεάδου 20, Κολωνάκι), σε διευρυμένο ωράριο καταστημάτων, επίσης χωρίς χρέωση.

Μπορεί η παράδοση της παραγγελίας μου να γίνει ημέρα Σάββατο;

Εφόσον σας εξυπηρετεί, κατά την συμπλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε «Παράδοση το Σάββατο». Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει της σχετικής πολιτικής της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) με την οποία συνεργαζόμαστε, για παράδοση το Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση €2.

Αν κατοικώ σε απομακρυσμένη περιοχή, η παράδοση της παραγγελίας μου θα έχει επιπλέον χρέωση;

Σε περίπτωση που η διεύθυνση παραλαβής που μας έχετε δώσει θεωρηθεί ότι βρίσκεται σε «δύσβατη περιοχή», το σύστημα θα το αναγνωρίσει, θα σας ενημερώσει και ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει επιπλέον χρέωση και μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης. Επιλέξτε «Παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα της ACS» (πρέπει να γίνει εντός 10 εργάσιμων ημερών από την άφιξη του δέματος στο κατάστημα) για να μην επιβαρυνθείτε με την επιπλέον χρέωση.

Είναι δυνατό η παραγγελία μου να παραδοθεί σε συγκεκριμένη ώρα που με εξυπηρετεί;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί μέχρι τις 10πμ ή εντός συγκεκριμένου διώρου μέσα στην ημέρα, βάσει της σχετικής πολιτικής της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) με την οποία συνεργαζόμαστε, η παραγγελία σας θα επιβαρυνθεί με επιπλέον χρέωση.

Θα πρέπει να είστε άνω των 18 ετών για να συνεχίσετε