Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να κάνω παραγγελία στο kylix.gr χωρίς να έχω προηγουμένως ανοίξει λογαριασμό (account);
Και βέβαια μπορείτε, αρκεί να καταχωρηθούν σωστά τα στοιχεία σας, τα οποία στη συνέχεια φυλάσσονται από εμάς με ασφάλεια. Ο λογαριασμός χρειάζεται (κυρίως) για να μπορούμε στη συνέχεια να επικοινωνούμε μαζί σας με τα τακτικά μας newsletter ή με έκτακτα ενημερωτικά σχετικά με νέες αφίξεις, προσφορές κλπ. και να συλλέγετε τους πόντους ανταμοιβής Kylix
Ποιους τρόπους έχω στη διάθεσή μου για να παραγγείλω από το kylix.gr;
Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα μας , όπως επίσης και μέσω email στη διεύθυνση eshop@kylix.gr  αλλά και τηλεφωνικά, καλώντας το 2107242217 καθημερινά από τις 9:00 έως και τις 17:00.
Ποιες ώρες και ημέρες μπορώ να κάνω παραγγελία από το kylix.gr;
Η παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι δυνατή 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Ωστόσο, εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά ή και τηλεφωνικά με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να το κάνετε Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 έως 17:00. Καθημερινά 17:00 έως 22:00 και Σάββατα 10:00 έως 22:00 μπορείτε να επικοινωνείτε για οποιαδήποτε απορία με το φυσικό μας κατάστημα στο 2107245143.
Το θερινό ωράριο λειτουργίας/παραγγελιών ποιο είναι;
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί κανονικά Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 έως 17:00 σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, εκτός από την εβδομάδα του δεκαπενταύγουστου που παραμένει κλειστή η Εταιρεία. Κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο οι ώρες λειτουργίας του φυσικού μας καταστήματος είναι 10:00 έως 21:00 για τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή, και 10:00 έως 20:00 για τις ημέρες Δευτέρα και Τετάρτη και 10:00 έως 18.00 για το Σάββατο.
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορους τρόπους πληρωμής, όπως με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με αντικαταβολή/POS κατά την παράδοση, καθώς και με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση κάθε παραγγελίας γίνεται εφόσον έχει προηγηθεί η εξόφληση του συνολικού ποσού της παραγγελίας.
Με ποιόν τρόπο ή τρόπους θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας μου;
Ανάλογα με την διεύθυνση αποστολής που αναγράφεται στην παραγγελία σας, η παράδοση των παραγγελιών γίνεται είτε από υπαλλήλους της εταιρείας μας με ιδία μέσα, είτε με συνεργαζόμενη υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), είτε μέσω πρακτορείου, σε ειδικές περιπτώσεις. Επιπλέον, έχετε πάντα την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα Καρνεάδου 20 Κολωνάκι, 2107245143, κατόπιν συνεννόησης και χωρίς επιπλέον χρέωση.
Αν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή αφού παραλάβω την παραγγελία μου, τι γίνεται;
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προέκυψε στο προϊόν ή στη συσκευασία του κατά τη μεταφορά ή τη φύλαξή του στο χώρο μας θα κάνουμε ευχαρίστως οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς επιπλέον επιβάρυνση στα μεταφορικά. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, προκειμένου να δρομολογηθεί είτε η αντικατάσταση του προϊόντος, είτε η επιστροφή των χρημάτων με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα (όχι σε μετρητά). Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, η αλλαγή του προϊόντος γίνεται δεκτή εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και με δική σας επιβάρυνση μεταφορικών. Επιστροφή χρημάτων δεν υποστηρίζεται. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το δώρο που παραλάβατε μέσω του καταστήματός μας, η αλλαγή γίνεται δεκτή μόνο για προϊόντα της ίδιας κατηγορίας και μόνο για παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα. Επιστροφή χρημάτων δεν υποστηρίζεται.
Οι συναλλαγές μου με το kylix.gr είναι ασφαλείς;
Οι χρηματικές συναλλαγές με το ηλεκτρονικό κατάστημα kylix.gr γίνονται μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (Τράπεζα Πειραιώς). Η ασφάλεια των συναλλαγών διασφαλίζεται με ευθύνη και με τους όρους του συγκεκριμένου οργανισμού.
Τα προσωπικά μου δεδομένα που χρησιμοποιώ στις συναλλαγές μου με το kylix.gr είναι ασφαλή;
Η συλλογή προσωπικών στοιχείων από το ηλεκτρονικό κατάστημα kylix.gr γίνεται αποκλειστικά με γνώμονα την ενημέρωση και βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών του. Η εισαγωγή των στοιχείων αυτών από τον πελάτη στο kylix.gr συνιστά έγγραφη συγκατάθεση για την χρήση τους με αυτό τον σκοπό. Η εταιρεία δεσμεύεται ότι δεν θα ενοικιάσει, πωλήσει ή προωθήσει τα στοιχεία αυτά προς οποιονδήποτε τρίτο για κανένα λόγο.
Μπορεί η παραγγελία μου να αφορά σε δώρο;
Η Κάβα KYLIX ειδικεύεται στα προσωπικά και εταιρικά δώρα και διαθέτει έναν από τους πλέον σύγχρονους και εξειδικευμένους καταλόγους δώρων της αγοράς. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα εξής: 1. Διαλέγετε το δώρο που θέλετε (μια από τις έτοιμες προτάσεις μας ή φτιάχνετε τη δική σας σύνθεση), 2. Συμπληρώνετε τη διεύθυνση του παραλήπτη στο πεδίο «Διεύθυνση παράδοσης», 3. Επιλέγετε το χωρίο «Δώρο» και συμπληρώνετε το ευχετήριο μήνυμά σας. Εμείς αναλαμβάνουμε να παραδώσουμε το δώρο σας με ασφάλεια και συνέπεια.
Ποιοι είναι οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών;
1-5 εργάσιμες ημέρες
Εφόσον το προϊόν της παραγγελίας σας εμφανίζεται ως «Άμεσα διαθέσιμο για παράδοση», θα σας παραδοθεί εντός 1-5 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές εκτός Αττικής, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος. Σε κάθε περίπτωση καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να παραδοθεί το συντομότερο δυνατόν.

Αυθημερόν παράδοση
Αν η παραγγελία σας καταχωρηθεί Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 15:00 (Ιούλιος – Αύγουστος μέχρι τις 14:00) και το προϊόν εμφανίζεται ως «Άμεσα διαθέσιμο για αποστολή» , υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης με επιπλέον χρέωση (15€). Για αυθημερόν παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί Δευτέρα έως Παρασκευή μετά τις 15:00 και όλο το Σάββατο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2107245143 έως τις 18:00. Οι παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί Κυριακή θα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη.

Παραλαβή από το κατάστημα
Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα Καρνεάδου 20, Κολωνάκι χωρίς επιπλέον επιβάρυνση με την επιλογή στο καλάθι «Παραλαβή από το κατάστημα». Η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει μόνο εφόσον λάβετε σχετική ειδοποίηση από εμάς, είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά. Η παραγγελία σας θα παραμείνει δεσμευμένη για εσάς για 7 ημέρες. Η ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο για παράδοση» ισχύει μόνο για παραγγελίες που παραδίδονται από το e-shop στον χώρο σας και η διαθεσιμότητα αφορά στις αποθήκες μας και όχι στο φυσικό μας κατάστημα. Για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σας μπορείτε, αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, να επικοινωνήσετε με το φυσικό μας κατάστημα στο 2107245143 και να ενημερωθείτε άμεσα για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε οι ίδιοι.
Τα έξοδα μεταφοράς ποια είναι;
Τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται με βάση τη γεωγραφική θέση της διεύθυνσης παράδοσης και τον αριθμό των φιαλών που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας. Το ακριβές κόστος υπολογίζεται αυτόματα στο τελικό στάδιο της παραγγελίας σας. Επιπλέον, έχετε πάντα την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα Καρνεάδου 20 Κολωνάκι, 2107245143, κατόπιν συνεννόησης και χωρίς επιπλέον χρέωση.
Αν κατοικώ σε απομακρυσμένη περιοχή, η παράδοση της παραγγελίας μου θα έχει επιπλέον χρέωση;
Σε περίπτωση που η διεύθυνση παράδοσης που μας έχετε δώσει βρίσκεται σε «δυσπρόσιτη περιοχή», το σύστημα θα το αναγνωρίσει, θα σας ενημερώσει και ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει επιπλέον χρέωση και μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης.
Είναι δυνατό η παραγγελία μου να παραδοθεί σε συγκεκριμένη ώρα που με εξυπηρετεί;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί εντός συγκεκριμένου τρίωρου μέσα στην ημέρα, βάσει της σχετικής πολιτικής της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) με την οποία συνεργαζόμαστε, η παραγγελία σας θα επιβαρυνθεί με επιπλέον χρέωση (4€).