Κωδικός: 02.01.4159
Παραγωγός: Ballantine's
BALLANTINE'S 21 Υear Old
145,00€

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αφορούν το eshop και όχι στο φυσικό μας κατάστημα.

remove add
29
Παραγωγός:
Ballantine's
Τύπος:
Blended Whisky
Υποτύπος:
Blended Scotch
Χώρα:
Σκωτία
Ηλικία:
21 YO
Φιάλη:
70cl
Αλκοόλ:
40.0%
Περιγραφή:
Εκλεπτυσμένο και κομψό ουίσκι από τoν οίκο του Ballantine’s. Βασίζεται σε malts από τα Miltonduff και Glenburgie με την παλαίωση να πραγματοποιείται κυρίως σε ευρωπαϊκά δρύινα βαρέλια. Πυρηνόκαρπα φρούτα, μαρμελάδες, γλυκόριζα, γλυκά μπαχαρικά και καψαλισμένη δρυς συνθέτουν τον αρωματικό πλούτο της μύτης. Το στόμα είναι ο ορισμός της φινέτσας και απαλότητας με πιο έντονο και γλυκό χαρακτήρα με νότες από μέλι, κερήθρα, πορτοκάλι και ζαχαρωμένο μήλο. Πολύπλοκη και μακρά επίγευση η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς.

Οι τιμές ισχύουν μόνο για αγορά Online ή τηλεφωνική από το e-shop.
*Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

Ballantine's

Η δημοφιλής μάρκα ουίσκυ έχει πίσω της μια μακρά ιστορία, που ξεκινάει το 19ο αιώνα. Ο George Ballantine, γεννηθείς το 1809, κάνει τα πρώτα του βήματα στον κλάδο μετακομίζοντας στο Εδιμβούργο το 1827, σημειώνει ήδη από το 1831 τις πρώτες επιτυχίες, ενώ το επιχειρηματικό του δαιμόνιο συνεχώς εξελίσσεται: το 1846 εφαρμόζει μια πρωτοποριακή ιδέα, αξιοποιώντας τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο για να στέλνει το εμπόρευμά του στους πελάτες. To 1895 το ουίσκυ του βραβεύεται από τη Βασίλισσα Βικτώρια, ενώ οι συνεχιστές επιδεικνύουν την ίδια οξυδέρκεια με τον ιδρυτή, όταν το 1960 κυκλοφορούν το κοκτέιλ Ballantine's. Αποκορύφωμα της αναγνώρισης η αγόρευση από τον Murrey ως ουίσκυ της χρονιάς 2011 το Ballantine's 17 ετών παλαίωσης.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να έχετε μια προσωποποιημένη εμπειρία, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών social media και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες για τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες social media, διαφήμισης και αναλύσεων.